Subject: Vs: Löökauk 11154 Tagadi-Kurtna tee 1,24 kilomeetril sisekurvis
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 17:36:08 +0300

Tere

Edastan selle kirja ka Lääne-Harju piirkonna hooldemeistrile Reigo 
Kaljulale, kes võiks Tagadi-Kurtna tee seisukorra üle vaadata ja lasta 
löökaugud ära parandada.

Saate ise otsustada, kes teist pöördujale vastab.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee> www.sakuvald.ee 
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus> 
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: Kalev Eensaar
Saatmisaeg: neljapäev, 11. aprill 2024 09:33
Adressaat: [email-masked]; [email-masked]
Koopia: [email-masked]
Teema: Ed: Löökauk 11154 Tagadi-Kurtna tee 1,24 kilomeetril

Tere

Edastan teile Saku valla elaniku teate kõrvalmaantee nr 11154 Tagadi-Kurtna 
tee 1,24 kilomeetril olevast defektsest tee servast.

Palun võtta teil tee omanikuna antud koha remont kavva ja vastata otse 
pöördujale.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee> www.sakuvald.ee 
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus> 
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: Kulli Toniste <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 11. aprill 2024 09:01
Adressaat: Kalev Eensaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Löökauk

Tere, Saku vald,

Teavitan et Tagadi-Kurtna manatees Pelgu tee ristmiku lähistel on ohtlik 
löökauk sisekurvis. Ohtlik ja eriti vihma ja jääga on seda ka raske näha või 
selle sügavust hinnata. See auk tekitas kahju minu Toyotale kui ma märtsi 
lõpus sellest suure kolksuga läbi sõitsin. Ma sõidan seda teed mitu korda 
päevas ja selles kurvis tuleb hoida sisekurvi sest nähtavus on käänulisel 
teel halb. Tundsin hiljem autol paremal loksumist ja kui viisin auto 
teenindusse ja mulle öeldi et parem esirehv on struktuuriliselt 
mehaaniliselt vigastatud ja ka muud veermiku osad vajavad remonti tuli kohe 
meelde kus see sai juhtuda. Remondi kahju on  hinnanguliselt 240 pluss  2 
uut talverehvi. Oleksin tänulik kui kahju kompenseeritakse.
See auk vajaks kiiremas korras parandamist.

Lugupidamisega,
Külli Tõniste
58535441

Sent from my iPhone